Oğuzhan Uğur'la P!NÇ: Mahalle Abileri, Sömestr, Borç Harç Film Ekibi, Tören,Emir'in İhaneti,Sergülüm Descargar

Enviar a tus amigos
Agregar
  • 15 ene. 2019

  • Sergülüm ‘ ün son klibi Her Sözüm Sen ‘i dinlemek için linke tıklayabilirsiniz; https://youtu.be/DifohueE0zg 18 Ocak’ta ekstrelere, taksitlere, borçla harçla geçen bir ömre ara ver, Borç Harç’da hep birlikte eğlenelim! Hala Onedio App indirmediysen hemen linke tıkla: http://onelink.to/onedioyt Ortamlarda daha önce indirmiştim dersin, kim bilecek! Onedio Youtube Kanalına Abone Ol: http://bit.ly/OnedioYouTube Onedio Yemek Kanalına Abone Ol: https://www.youtube.com/onedioyemek -------- Ömer Faruk Morkoç'un kitabını almak için: http://www.kitapkonagi.com/?newUrun=1...

Comentarios

  • Onedio
    Onedio Hace 1 año (editado)

    18 Ocak’ta ekstrelere, taksitlere, borçla harçla geçen bir ömre ara ver, Borç Harç’da hep birlikte eğlenelim!

  • Ayşe Hamidi
    Ayşe Hamidi Hace 1 año (editado)

    Hasan atilla komutanım mevzulara gelsin nolur reis

  • Melih Öngen
    Melih Öngen Hace 1 año

    Tolga Çevik gelsin de şurayı bi patlatinn.

  • Hüseyin Güner
    Hüseyin Güner Hace 1 año

    Oğuzhan abinin en çok sevdiğim hareketi alttan alttan el sallamasıyla birlikte yaptığı gülüşü 🖤

  • zeynep nehir Hızlı
    zeynep nehir Hızlı Hace 9 meses

    Onedio kanalında babala ödülleri göstermesi❤👌😂

  • • ece •
    • ece • Hace 1 año

    3:45

  • Sidal Eylül
    Sidal Eylül Hace 1 año (editado)

    5000 kitabı bizlere dağıtma abi, biz zaten alırız. Hazır yapmışken ihtiyacı olan köy okullarına bulup yollasan biz daha mutlu oluruz bence. :)

  • Seher
    Seher Hace 1 año (editado)

    3 haftadır pinç yokk. 😒

  • Hilal Kılıç
    Hilal Kılıç Hace 1 año

    SMA hastalığından her hafta bahsedeceğine dair söz vermiştin hatırlatayım

  • Gökhan
    Gökhan Hace 1 año

    abi Şanışer i konuk olarak alsanızaaaaa

  • yağmur zor
    yağmur zor Hace 1 año (editado)

    5 bin sipariş verelim dediğinde ki çocuğun mutluluğu herşeye değer kitabı satın alıyorum

  • Ramazan Arslan
    Ramazan Arslan Hace 1 año

    Abi babanı konuk al

  • sude
    sude Hace 1 año

    Abi baban gelsin artık :D

  • özge sunman
    özge sunman Hace 1 año

    4 gün önce kitabın siparişini verdim ama d&r da kalmamış tedarik sürecindeymiş o yüzden gelmedi. stokları zorlamış pinç seyircisi ne sevindim be 3

  • Aqsin Qarasli
    Aqsin Qarasli Hace 1 año

    34:26

  • melih serifoğlu
    melih serifoğlu Hace 1 año (editado)

    Abi pinc nerde 2 hafta oldu 3 e dogru gidiyoz

  • Ramazan Tunçkol
    Ramazan Tunçkol Hace 1 año

    Bir bölümde söz vermiştin, Sma hastalarının ilaçları verilene kadar her bölümde hatırlatacağım diye. Lütfen bir kaç saniyeni buna ayırır mısın, dayanılmaz acılar var bu üç harfin arkasında. Kelimelerin karşılık bulamadığı çaresiz anne duyguları var. Biliyorum platformunuz bu değil ama etkin çok büyük. Destek bekliyor insanlar her yerden herkesten. Sana inanmasam bunları yazmam, teşekkürler şimdiden. @umutcansesverturkiye

  • Boffot 3310
    Boffot 3310 Hace 4 meses

    45:48

  • Umut Takmaz
    Umut Takmaz Hace 1 año

    Abi seni çekemeyenlerin gözüne gözüne vurdun bu kadar ödülü helal olsun sana seni çekemeyenlerde anten taktırsın

  • Fatih Emre Dinçer
    Fatih Emre Dinçer Hace 1 año

    Sonraki bölüm ;